Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Erik, uit Hengelo en heb de 75 van Bas overgekocht.
Hij heeft apk tot vorige week zaterdag en daar moeten nog wat dingetjes voor gebeuren:
-Ophangrubbers versnellingsbak vervangen (gedaan)
-ruitensproeierpompje vervangen (heeft Yuri nog voor me liggen, dus komt wel goed)
-snelheidsmeter werkend krijgen
-ophangrubber einddemper vervangen
-scheurtje in de uitlaat dichtlassen (gedaan)
-verstelbare linker spiegel erop (gedaan)
-moeren uitlaatspruitstuk vastdraaien/toevoegen (gedaan)
-nieuwe bougiekabels (eentje is de ader van zichtbaar)
Hier wil ik mensen op de hoogte houden en vragen stellen, dat gaat wat makkelijker dan via pb's.
Tellerunit heb ik er uit gehaald. Als ik spanning direct op de aansluitingen van het motortje vd snelheidsmeter zet, werkt het wel. Ook zijn er geen breukjes te zien in het flexibele gedeelte met printbanen. Weet iemand wat er precies stuk gaat aan dat ding? Aangezien het meestal de unit is...
Verder rammelt de horizontale stang van de versnellingspook (die naar de bak gaat). De rubber hoes aan de voorkant is versleten en er zit speling in de haakse overbrenging en misschien in het kunststof busje waar het vertikale deel doorgaat richting de pookknop. Weet iemand welke busjes het zijn? Op alfa75parts.com staan er nogal wat verschillende...