het resutaat is nu een spaghettispruitstuk (ansa) standaard voorpijp, supersprint middendemper en een csc einddemper het geluid is nu heel mooi en veel stiller dan met de kat+ standard middendemper ertussen.
oude situatie:

en zit er dus nu tussen:

Het eerste deel is gewoon een standaard voorpijp voor een katloze 75 1.8ie en 2.0 t.s. ik heb het besteld bij Prins BredevoortHey..
wat voor kat vervanger is dat? Ik zoek ook nog zo'n voorpijp namelijk..
Deze sluit toch aan op een orgineel spruitstuk?
Ik blijf dit even volgen.. Ik heb namelijk de zelfde pijp naar achter alleen zonder middendemper van csc
Succes
ik heb nu dus geen kat meer, dat wilde ik ook niet meer maar ik wilde geen lawaai in de auto vind ik lastig op langere afstanden, daarom heb ik voor deze combinatie gekozen. hij klinkt echt ontzettend mooi nu veel mooier dan met kat en tijdens het rijden is hij zelfs stiller.O oke,
Ik zit te twijfelen of een orginele kat. Of een holle pijp. Maar dan heb ik alleen nog mijn einddemper.
Misschien een beetje te overdreven geluid.
Ik heb geen lambdasondeik ben met hetzelfde bezig, maar hoe heb je dit met je lambdasonde opgelost? Heb je een ring, voor de eerste demper, gelast waar de lambdasonde in past. Welke schroefdraad is dit dan? M18 of npt schroefdraad? Heb van eps in groningen een M18 ring gekocht. in deze past npt draad maar of dit dan helemaal gas dicht is?
Wouter