en deze van de accubak....
Wat heb ik allemaal gedaan? Wel, ik heb een certified 8 puntskooi liggen, die itt de meeste op de chassisbalken voor en achter staat. de OMP kooitjes staan op de achterste wielkasten. deze staat op de langsliggers waar ook vering en demping achter op zitten. Beter!
Verder staat ie op de hoofdbuis ook op de voorste bevestiging van de achterste draagarmen. Ook beter! Ik heb bij de metaalboer 3 mm plaat laten knippen, want van slijpen werd ik GEK, dus daar hield ik maar mee op. In alu sjabloontjes geknipt, en deze laten zetten.
Toen het geheel geboord, en aan de onderkanten moeren vastgelast. Dit alles erin, rekening houdend met A dat de kooi onder spanning erin moet, en B dat de raamslingers nog zouden werken. En C dat de formaten van de platen voldoen aan de FIA eisen.
Toen alles vastgelast, en vervolgens de bouten aangedraaid. Ondanks dat de koets echt wel srieus doorgelast is, sloten de deuren vervolgens anders. Ik ben dus tevreden.
Verder de accubak gelast uit RVS, en deze erin gelast. De remdrukregelaar vervalt tenslotte, dus ik had een plekje. Binnen de kooi, niet dat gekloot in de kofferbak op de as, t is en blijft een straatauto, dus geen accu in de reservewielbak of zo. Achter de bank kan je er volkomen ruk bij dus dat wou ik ook niet. Dit is mooi voor een laag zwaartepunt, en diagonaal achter de bestuurder voor het gewicht.
Van alu maak ik er een fraai deksel voor, en dan is dat ook weer af. Straks nu eerst de ruitenboel en lijsten er weer in, waar ik echt NIET naar uitkijk.....
Dan de rest van het interieur.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end