Verder ook nog wel een en ander gewijzigd.
Even in vogelvlucht:
Dus nu de carbs er maar even af gehaald, uit elkaar geschroefd en eens lekker in bad gedaan. In het ultrasoonbad dus, dit is het resultaat.
"note 2 myself gebruik geen soda als reinigingsmiddel om je carbs schoon te maken in het ultrasoon bad."

Maar het is wel schoon
Ook luchtfilter direct even aangepast, beschuitbus verbouwd. Benzineslangetjes vervangen en filter gereinigd.

Beetje gegrilknutselt

En tot mijn spijt passen mn Rial/revolook velgen niet aan de voorkant.
ze raken n.l. op de Brembo's door het diepe velgbed.

Zoals bij te koop te zien dus nu te ruil voor een set passende velgen, mag ook een setje 15" staalSaabHeinzBrandreplicalook zijn.
Sidepipe gebouwd, op het schuine deel na het eerste originele dempertje heb ik de pijp doorgeslepen en er een Duitser tussen gemonteerd om het laatste deel nog de-en montabel te houden. Daardoor kan ik door het achterste deel te draaien in deze mof ook nog een klein beetje spelen met de oogte van de demper. Eindstuk is ook aangepast en hangt nu goed.

Eindstuk.

Was nog even de ontsteking aan het afstellen en kreeg toen allemaal spetters in mn gezicht, ventilator aan het zwabberen niet normaal. Waterpomp kapot dus, gelukkig nog een donordrijfstangdoorhetonderblok 2.0l blokje staan met een (zo te voelen aan het asje) goede pomp.