Hoho we draven nu een beetje door jongens...
Zo erg is het nu ook weer niet. Tis inderdaad helemaal ruk nu, als ik een "normale" advertentie wil zetten ga ik wel naar MP. Maar ik vraag mij nog steeds af waarom deze verandering is doorgevoerd... Wie en met hoeveel hadden er commentaar op de oude situatie? Zijn we niet een beetje ons doel voorbij gestreefd? Misschien had deze poll op voorhand gehouden moeten worden want zoals nu blijkt is het grootste deel voor optie 3. Persoonlijk vond ik de antwoorden op een te koop/gezocht/gespot topic altijd wel leuk, vaak kwam er toch nog wel iets zinnigs uit.. En liep het wel eens uit de hand, dan was 1 berichtje van de topic plaatser vaak weer voldoende om de boel in het gareel te krijgen. Het valt me mee dat nog niemand over de advertenties van bv Dickamerica en zo is begonnen, die discussie komt ook elke weer op gang. Inderdaad, misschien wel omdat er geen duidelijke regels voor zijn maar het gaat toch prima zo? Als iemand iets over een Renault wil vragen: laat hem maar. Prima toch?
Even voor de goede orde: het is niet "wij" tegen de moderators, maar samen.

75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971