zo, weer eventjes een oud topic opgegraven
de 90 was inmiddels weer voorzien van een verse APK, maar ik had wel gezien dat de tank niet helemaal meer deugdelijk bevestigd was
dus daar moest ik wat aan gaan doen in de nabije toekomst
ook verloor de auto nog wat remvloeistof, wat dus bleek te komen door het enige onderdeel wat nog niet vernieuwd was, de hoofdkoppelingscilinder dus

omdat dit een klusje is waar ik enorm tegenopzag, en ik het eigenlijk ook veel te druk heb, heb ik deze klus uitbesteed aan Alfacentro in amersfoort
omdat ik de 90 niet dagelijks nodig heb, issie daar 2 weken wezen logeren en is gelijk de voorkant verlaagd
de achterkant zal ook nog zakken, iets minder ver als de voorkant
vandaag ben ik begonnen met de tank onder de auto uit te halen, de balk die onderaan de koffervloer zit gelast, waar de tank weer aan vastgeschroefd hoort te zitten, was de hele onderkant weggerot
dus heb ik de mouwen opgestroopt en een vers stukkie balk gemaakt van 2mm staal
uiteraard netjes uitgemeten waar de tank zou moeten worden vastgeschroefd, daar een gat geboord en een bout aan de binnenkant vastgelast.
vervolgens de binnenkant van de balk lekker ingesopt met Epoxyprimer
ondertussen ook de onderkant van de koffervloer helemaal schoongemaakt, dus de laatste rafels van de oude balk weggeslepen, en de roest weggeborsteld. en vervolgens ook de vloer ingesopt met Epoxyprimer
toen weer het verse stukkie balk vastgelast
vervolgens weer de hele boel ingesopt met Epoxyprimer en ondertussen de tankvlotter vervangen, zodat de benzinemeter doet waar die voor betaald wordt
toen de naden afgekit en een mooi laagje underbodycoating en de tank weer gemonteerd
de achterbumper ligt nog naast de auto, omdat ik zodra ik weer even wat tijd overheb, de plekjes op de schermranden ga aanpakken