hoe vaak rij je op de weg nou op top?
is juist veel leuker op straat om met een korte bak te rijden

De 1.6 bak is al beloofd aan iemand, het is de bedoeling dat van de zomer (wanneer ik weer veel tijd heb de bak gewisseld gaat worden en er ook gelijk de supersprint middendemper er onder komt (dan ben ik van de kat af) eerst maar ff zo rijden en verder aan de auto werken, de 145 gaat nu in de verkoop en dat geld wordt uiteraard besteed aan de 75.Hallo veurs, groot project, maar het gaat voorspoedig zo te lezen.De motor loopt, start goed en loopt ook goed ik had alleen geen luchtfilter (de orginele luchtfilterbak van een t.s. paste er niet meer in dus een openluchtfilter zal er komen. Om toch naar huis te rijden hebben we het ijzeren gaas uit een standaart filter geknipt vastgeschroefd en een doek ervoor gebonden. morgen een luchtfilter kopen. ik heb er dus ca 30 km mee gereden en ik moet zeggen hij trekt als een beer (ondanks dat de kofferbak vol met onderdelen lag (o.a. een t.s. versn.bak) het enige wat nog niet werkt is de oliedrukmeter, die geeft niets aan het lampje gaat wel gewoon uit na het starten. Mischien zet ik later nog ff wat foto's online die mijn broer en neefje hebben gemaakt (mijn camera had lege accu's)
Euhh... wat doe je met de 1.6 bak????