Maar dan ook nog wel de dorpel aanpassen die onder de skirt zit, en een stuk bodemplaat......Als je nu evo skirts zou hebben, dan kan je ze aan beide zijden mooi vanuit de skirt laten komen
Dat gat in die skirt is het minste probleem.
Mzzl,
DJ
Maar dan ook nog wel de dorpel aanpassen die onder de skirt zit, en een stuk bodemplaat......Als je nu evo skirts zou hebben, dan kan je ze aan beide zijden mooi vanuit de skirt laten komen
APK is geen probleem. Zitten 2 dempers in. De mede deelnamers aan de driftdag vandaag op het RDW circuit vonden het erg lekker klinkenHoeveel dempers zitten er nog op en krijg je de auto door de apk eerst volgende keer![]()
Klonk idd goed ja, driften ging ook best lekker volgens mij?APK is geen probleem. Zitten 2 dempers in. De mede deelnamers aan de driftdag vandaag op het RDW circuit vonden het erg lekker klinkenHoeveel dempers zitten er nog op en krijg je de auto door de apk eerst volgende keer![]()
He Erwin, wat ga je doen met het motormanagement? Misschien kan ik nog helpen. Hoewel ik natuurlijk m'n eigen V6 moet afmaken...De mijne schiet ook lekker op![]()
... En weer een aha erlebniss, die achterremkoelluchtschachten bij jou...Kwist dat ik die ooit gezien had maar waar....>Bie joe dus!!
Grtz,fRank