Het kan ook zo zijn dat de 1200 kg voor mij niet voldoende is en dat ik door ga na een kilo of 1000. In ieder geval zal ik jullie goed op de hoogte houden van mijn resultaten en........... alle hulp is en advies is welkom.

En hoe betrouwbaar is die weegbrug? Laatste keuringsrapport???Zet 'm eerst maar eens op de weegschaal voor je begint
(dikke kans dat ie veel meer weegt dan die 1285... ter vergelijking: met de TS bumpers ipv de America bumpers weegt mijn QV nog 1350 kilolet wel: ook al geen reservewiel er niet meer in)
FIA gekeurde weegbrug die voor meerdere kampioenschappen gebruikt wordt ter controle van de autogewichten (ivm strafgewichten etc)..En hoe betrouwbaar is die weegbrug? Laatste keuringsrapport???
Soweee, dan sta ik dus echt versteld!FIA gekeurde weegbrug die voor meerdere kampioenschappen gebruikt wordt ter controle van de autogewichten (ivm strafgewichten etc)..En hoe betrouwbaar is die weegbrug? Laatste keuringsrapport???
Nee hoor geen carbon aan mijn 75. Het gaat om een type 1 2.5QV met de lichte bumpers en zonder spoilerwerk. Bij de RDW gewogen op 1150kg (staat nu op mijn kenteken). Enige modificaties: thuiskomertje erin en (veel) minder dan halfvolle tank t.g.v. onnauwkeurige benzinemeterDe ene weegschaal is de andere niet (net als vermogensbanken en zo)... Een complete en streetlegal met dat gewicht daar moet voor een vermogen aan carbon in zitten.