Nou, dat was t wachten wel waard: errug mooi geluid uit deze V6 en die spoiler staat m
zeker ook goed.........
Grtz,
Alfa75jc
Dacht ikNou, dat was t wachten wel waard: errug mooi geluid uit deze V6 en die spoiler staat m
zeker ook goed.........
Kun je eigenlijk buiten de motorkap nog ander plaatwerk door kunststof vervangen? En is dat dan ene dure grap? Niet dat ik er heel serieus over denk maar an sich als ik mijn TwinSpark een kilootje of vijftig lichter kan maken..
Moct je dan nog net over de geluidslimiet gaan kan je nog proberen om de uitlaat naar beneden op de weg te laten blazen.De zij-uitlaat maak ik samen met Berfelo in Giesbeek.
@Duc: dat scheelt een hoop kilo's. Ik ga inderdaad voor de HR kap, die is welliswaar vrij slap (dus je moet meer sluitingen maken) in vergelijking tot andere, maar is het lichtste van allemaal (behalve als je de carbon versie neemt, die is nog lichter). Er zijn ook andere leveranciers. (HR zit bovendien bij mij om de hoek (letterlijk)
De zij-uitlaat maak ik samen met Berfelo in Giesbeek.
En wat van dit lijstje ben jij van plan te gaan doen ?Dit is het listje wat ik van HR heb gekregen. De prijzen zijn exclusief BTW en ex bevestigingsmat.
Part ± gewicht Prijs in € Materiaal
Motorkap 6 kg 225 Polyester
Achterklep 3,6 kg 150 Polyester
Achter deur L 3,5 kg 175 Polyester
Achterdeur R 3,5 kg 175 Polyester
Achter bumper T-spark 3,5 kg 150 Polyester
Voor bumper T-spark 3,5 kg 150 Polyester
Dashboard 150 Polyester
Dashboard 225 Carbon
Fire wall ? i n ontwikkeling
Evolutione kit compleet 1475 Polyester
Evo bumper voor 300 Polyester
Evo voor spoiler 175 Polyester
Evo voorschem verbreder L 105 Polyester
Evo voorschem verbreder R 105 Polyester
Evo voorschermen compleet ? in ontwikkeling
Evo dorpel L 150 Polyester
Evo dorpel R 150 Polyester
Evo achterscherm verbreder L 95 Polyester
Evo achterscherm verbreder R 95 Polyester
Evo achter bumper 300 Polyester
De zij-uitlaat maak ik samen met Berfelo in Giesbeek.
Als het zover is, wil je er dan eens een foto van maken?@Duc: 8 a 9 (verzonken type)