tot zandvoort dan !
groeten riccardo
Ziet er zeer goed uit! Ik heb zelf ook is speciale spruitstukken gemaakt voor mijn race-brommer. Heb toen SolidWorks als 3D-cad programma gebruikt. Daar kan je mooi technische tekeningen in maken, en die uit laten werken bij een metaalbewerkingsbedrijf...
Met dank aan Martin/Giuliacorse voor de laserman en het contact en Peter/Diele voor het transport naar Houten. Maar hij is er dus! De eerste flensplaat is in mijn bezit. Veel teken en rekenwerk aan gedaan samen met Maurizio. En het resultaat is er goed geworden. Ik heb een paar spruitstukken liggen. Typisch alfa natuurlijk want niet 1 is er hetzelfde. Hij past op 1, de 2e past met moeite en de derde past niet. Geen probleem want misschien passen we het ontwerp daarop aan. Het setje op de foto gaat vandaag naar de lasser en dan gaan we daarna zien op hij meer ruimte wil tussen het spruitstuk en de plaat of meer materiaal op bepaalde plaatsen. Later weer een update van de lasser, voor nu weer even afwachten dus. Enige minpunt is dat de flensplaat zoveel mooier is in vergelijk tot het standaard spruitstuk...
Gaaf, injectors erin.. de gaskleppen van de carbs gebruiken en je hebt throttle bodys!!!
Is dit jouw manier om te zeggen dat er met mijn webers iets mis is ?!?Gaaf, injectors erin.. de gaskleppen van de carbs gebruiken en je hebt throttle bodys!!!