

Voor de meeste niet idd
Nee het is niet heel veel anders dan een 3 liter 24 klepper van bijvoorbeeld Alfa.
Is dat uberhaupt niet iets wat vaker voorkomt met vierwielaandrijving, en dan specifiek bij snelle auto's? Je hoort het ook van Imprezas en Mitsu Evo's.Trouwens heeft het niet te maken met een stuiterende koppeling? Dat hoor je bij meerdere merken tegenwoordig.
En die zijn nog mooier dan zo'n 348 ook...
Voor dat geld koop je vandaag de dag een *hele* mooie 75 V6 ofzo
Dat zijn niet zo'n leuke berichten. Hoe bevalt ie verder? Ik was laatst zelf bij de garage om wat puntjes te laten oplossen, zie apart bericht. Jan zei me toe dat hij de versnellingspakken van de 3.2JTS en de 2.4JTDm niet prettig vindt schakelen. De 1.9JTDm vind ik juist eigenlijk wel prettig met schakelen. Maar Selespeed vond ik toch fijner!.Bij me vader zijn Q4 is een paar maanden geleden ook de koppeling vervangen.
Zijn ze bij de garage echt veel langer mee bezig geweest dan wat de fabriek voorschreef.