Heb op 2 van de data al een driftdag staan (Lelystad en Papenburg), dus ik laat 'm aan me voorbij gaan (op een driftdag leer je ook) en pak wellicht die 'Hans Deen' cursus in Maart.
Geen discussie door mij over goedkoop, want het is gewoon veel geld. Maar 10 zaterdagen bij ADS is niet veel duurder dan 3 dagen RSC. Mijn teammaatje heeft die vorig jaar gevolgd, dus ik weet er wel wat meer van, maar dat ga ik hier allemaal niet posten.Heren racers
In de "Start" het autosportblad van Nederland staat een aanbieding voor het halen van je racelicentie.
Het is een cursus bij Racing School Of Champions van Hans Deen op 5 en 6 maart en /of 8 en 9 maart.
Je kan inschrijven voor 4 dagen (1225€) of voor 2 dagen (675€) incl BTW ,cursus boek en theorie boek.
Als je voor 15-01-2007 inschrijft krijg je ook nog 10% korting!
Inlichtingen zijn te verkrijgen bij tel 023-5246594 of hansdeen@orange.nl
Nou goedkoper en leuker kan het niet,dus nou niet meer twijfelen,de wintersport sla je maar een keer over,met kerst eet je maar bij de Burger King,gewoon rijden die cursus en volgend jaar lekker mee doen.
De Race Groeten van Gerben
(is goed voor de concurrentie volgend jaar)
ja daar zit ik volgende week vrijdag.............................
Haal je niet 2 cursussen door elkaar...de ADS is 3 dagen achter elkaar op het TT circuit in Maart en 999 EUR. De Hans Deen cursus is 2 of 4 dagen volgens mij en heeft andere prijzen...althans dit maak ik uit de posts elders in dit topic op. Of mis ik iets?Ik denk dat ik toch ga voor de Hans Deen cursus, kreeg vandaag een mailtje waarin stond dat SCARB leden nog eens 10% korting krijgen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de 3 daagse cursus in maart voor 999 euro en dan 10% eraf en nog eens 10%(denk ik) als je voor januari boekt.
Wie gaat er mee?
Ikke aanstaande vrijdag. Oa filmopnames maken op de baan samen met de jongens van ADS ivm vele "bermongevallen".ja daar zit ik volgende week vrijdag.............................