Mooi. Kom ik deze week ff een proefritje maken...
Grt,
Ewoud
In het echt is hij een stuk mooier dan op het plaatje. Vanaf de foto was ik het met je eens, maar toen ik de auto op de stand in Geneve zag in parelmoer metallic moest ik ondanks mezelf toegeven dat-ie eigenlijk best goed gelukt is. Het ranke en slanke is eraf, maar dat was met de 916 eigenlijk toch ook al een beetje zo?Elke spider was mooier dat dit type...
Wat een log gedrogt. Te veel neus, te hoog.
De gemiddelde peuter kan niet meer naar binnen kijken. Weg droom van de kids.
Te veel plastic te weinig auto.
Sorry, maar ik vind het een mislukt misbaksel. Een ontwerp dat alles probeert te zijn en uiteindelijk dus niks is.
De klassieke schoonheid door eenvoud mis ik volkomen. Het lijkt wel om mijn buurjongetje er spoilers op geplakt heeft.
Elke auto die 'vet' genoemd wordt is per definitie lelijk en boven al fout.
Ik citeer even mijn geliefde
" cabrios wil ik niet, dat zijn barbie autos."
Ik: " dan heb je een duetto nooit goed bekeken of de 916"
Zij: "met cabrios bedoel ik ook geen alfa's..."
Als ze deze wagen ziet, zal ze "barbie auto" roepen. Alfa schaart zich in het kamp van de BMW cabrio's, de peugeots etc...
Dit is geen klasse apart.
Binnen zitten?hahaha .... wat heb jij een rot beroep zeg ..... komt er weer een vrachtauto met al het moois wat italia maakt ... moet je binnen zitten hahaha![]()
![]()
![]()
erg gaaf hoor , vindt hem mooi !
[jaloersmodusaan]ach man een auto is een auto ... en deze heeft niet eens een dak[jaloersmodusuit]Binnen zitten?hahaha .... wat heb jij een rot beroep zeg ..... komt er weer een vrachtauto met al het moois wat italia maakt ... moet je binnen zitten hahaha![]()
![]()
![]()
erg gaaf hoor , vindt hem mooi !
Ikke haha nee hoor heb er al mee gereden![]()
Rijd goed, zijn beide 2.2 jtsen.
Klinken anders als de Brera op de een of andere manier is het geluid voller![]()
zal wel tegen een zeer been zijn maar achterkant heeft wel wat van de RZhehe eindelijk in nederland nie da ik er gelijk een ga bestellen![]()
heb hem voor het eerst mogen bewonderen in italie afgelopen zomer
mijn eerste indruk erg hoog en groot en dan vooral de achterkant zie er van de vorige modellen weing in terug, meer gebazeerd op de brera voor mij is het allemaal nog eff wenne
martijn
mag ik ff zeiken?
Wat ik zoooooooooooooooooo jammer vind is die neus het lijkt er op dat de FIAT groep die op elke ALFA "plakt"maakt niet uit welk model die z.g Brera gok moet er op !
Ik vond juist zo mooi dat een aantal jaren terug ieder type alfa een eigen neusje had nu is het een eenheidsworst.
Neemt niet weg dat de spider bijzonder fraai is , maar wat mij betreft met kleine kanttekening..............en ja ok ik kan hem /haar ook niet betalen.
Hij is nu al meer waarden als ie nu net zo veel waard gaat worden als de RZ dan lijkt het me een goeie investering
Handige opmerking? niet echt, maar wel eerlijk....mijn dealer had het er over dat de brera niet echt een alfa was , hij voelde anders dan de alfa's zoals hij al jaren kent en verkoopt