Ach, ik hoop op betere tijden voor dit forum, tot die tijd:
veel plezier hier en laat elkaar in zijn/haar waarde.
Tot later wellicht
Het ging goed en jawel hoor, weer een zeik topic
En als je het hebt over mensen in hun waarde laten doe dat dan ook met de moddereters
Ja die moeten ze er af gooien net als de mensen die hier iedere keer weer over beginnenHet ging goed en jawel hoor, weer een zeik topic
En als je het hebt over mensen in hun waarde laten doe dat dan ook met de moddereters![]()
Het is even goed gegaan. Als een moderator in had gegrepen (of iemand een moderator ingeseind had) was er niets aan de hand geweest. Die naam en toenaam vermelden is niet goed.
De mensen die er iedere keer weer over beginnen zijn al een paar keer weg gegaan maar komen, desnoods tijdelijk onder een andere naam, weer terug.
Maak je keuze dan: blijven of moven.Ja die moeten ze er af gooien net als de mensen die hier iedere keer weer over beginnenHet ging goed en jawel hoor, weer een zeik topic
En als je het hebt over mensen in hun waarde laten doe dat dan ook met de moddereters![]()
Het is even goed gegaan. Als een moderator in had gegrepen (of iemand een moderator ingeseind had) was er niets aan de hand geweest. Die naam en toenaam vermelden is niet goed.
De mensen die er iedere keer weer over beginnen zijn al een paar keer weg gegaan maar komen, desnoods tijdelijk onder een andere naam, weer terug.![]()
En niet over mensen die komen en gaan. Wat Jasparon hier schrijft is iets heel anders..........................waar ik me de laatste tijd aan stoor is al die posts wat gaat over aanrijdingen, verkeersboetes ed. En dan worden ook nog privegegevens, kentekens ed van mensen geplaatst.
Ik ben van mening dat het forum hier niet voor is.
mensen we dwalen af.....
Klopt Rees maar ipv weer eens een reltopic te openen, waarschijnlijk met de intentie (neem ik aan gezien de geschiedenis van alle vorige topics) om weer even weer eens lekker gal te kunnen spuwen en modder in het rond te gooien, had ie ook even bij de topics waar hij zich aan stoort even op hetWat Jasparon hier schrijft is iets heel anders..........................
Klopt Rees maar ipv weer eens een reltopic te openen, waarschijnlijk met de intentie (neem ik aan gezien de geschiedenis van alle vorige topics) om weer even weer eens lekker gal te kunnen spuwen en modder in het rond te gooien, had ie ook even bij de topics waar hij zich aan stoort even op hetWat Jasparon hier schrijft is iets heel anders..........................kunnen klikken of een PB aan een van de moddereters kunnen doen.
Wat mij betreft flikker heel dit topic maar lekker in de grijze container.
juistKlopt Rees maar ipv weer eens een reltopic te openen, waarschijnlijk met de intentie (neem ik aan gezien de geschiedenis van alle vorige topics) om weer even weer eens lekker gal te kunnen spuwen en modder in het rond te gooien, had ie ook even bij de topics waar hij zich aan stoort even op hetWat Jasparon hier schrijft is iets heel anders..........................kunnen klikken of een PB aan een van de moddereters kunnen doen.
Wat mij betreft flikker heel dit topic maar lekker in de grijze container.
Wat wil je nou bereiken?juistKlopt Rees maar ipv weer eens een reltopic te openen, waarschijnlijk met de intentie (neem ik aan gezien de geschiedenis van alle vorige topics) om weer even weer eens lekker gal te kunnen spuwen en modder in het rond te gooien, had ie ook even bij de topics waar hij zich aan stoort even op hetWat Jasparon hier schrijft is iets heel anders..........................kunnen klikken of een PB aan een van de moddereters kunnen doen.
Wat mij betreft flikker heel dit topic maar lekker in de grijze container.![]()
is modder lekker?
Ws het zelfde als jij (denk daar nou eerst over na)
Wat wil je nou bereiken?