En het interieur vind ik ook erg chic

De mini die je in de bumper ziet weerspiegelen is van m'n vriendin.De Mini van je buurman valt in het niet.
OepsDe mini die je in de bumper ziet weerspiegelen is van m'n vriendin.De Mini van je buurman valt in het niet.
Ja en wie het Audi heeft laat het Audi hangen (ook nieuw spreekwoord)Mooie auto hoor.![]()
Tsja wie het Brera heeft laat het Brera hangen(modern Italiaans spreekwoord)
Dan is Veenendaal niet echt een voor de hand liggende keus om je Brera te bestellen[De brera rijdt rond in Oosterbeek en omstreken.
Er zijn niet zo heel veel Alfa dealers hier in de buurt, en ik werk in Veenendaal.Dan is Veenendaal niet echt een voor de hand liggende keus om je Brera te bestellen[De brera rijdt rond in Oosterbeek en omstreken.
Zolang de Brera in productie is kun je geen register oprichten en het type moet 10 jaar oud zijn geloof ikWel, proficiat met je "classic to be"!! Echt bloedmooie wagen!![]()
Moet er geen Brera register opgericht worden? Je kan er nooit te vroeg bij zijn!
Zal ik doen, de eerste 350 km probleemloosmooi, veel plezier ermee. hou je ons op de hoogte van de eerste drie tot zes maanden,ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de Brera
Ook als het een tijdloos mooi design betreft?Zolang de Brera in productie is kun je geen register oprichten en het type moet 10 jaar oud zijn geloof ik