waar ik me de laatste tijd aan stoor is al die posts wat gaat over aanrijdingen, verkeersboetes ed. En dan worden ook nog privegegevens, kentekens ed van mensen geplaatst.
Ik ben van mening dat het forum hier niet voor is.
mensen we dwalen af.....
Aanrijdingen, verkeersboetes: waarom zou je daar niet over mogen schrijven? Is toch ook gekoppeld aan je auto/alfa-beleving. Dat wat er gezegd wordt je niet aanstaat en misschien het nivo van borreltafel/cafepraat niet ontstijgt heeft daar dan niks mee te maken. Zie het als een discussie op een verjaardag: als hij je niet aanstaat, draai je hoofd om en meng je in een discussie die wel ergens over gaat.
Privegegevens, kentekens e.d.: dat niet op het forum. Als er iets tussendoor glipt: melden, wij kunnen niet alle topics langslopen en volgen.
Moderators richt u op uw taak of maak plaats voor mensen die dat wel willen doen!
Niets doen is niet acceptabel!
Dat niets doen is jouw interpretatie. Waarschijnlijk hebben wij een wat tolerantere houding ten opzichte van wat wel/niet kan.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing