Helaas nooit gebouwd, was wel gaaf geweest. Er is geloof ik een turbo en een V6 wagon gebouwd, da's alles.Persoonlijk vind ik die station wel vet![]()
ooit in nederland geleverd![]()
ooit in produktie geweest![]()
ik ben geen kenner hiervan en ook nog nooit in het echt gezien vandaar![]()
grt rogeralfa
Noem dat maar gewoon, met V6!Als mijn info klopt zijn er twee 'gewone' Sportwagons gebouwd en één Turbowagon.
owwwww, dat is de eerste keer in men leven dat ik een 75 SW zie... WOWOp stal gezet.....
en nog eentje..
En omdat ze zo zeldzaam zijn.
econometer,hier kan je het verbruik op aflezen bij stationair een LED en bij hoog verbruik alle 4Misschien een noob vraagmaar wat is dat voor een rood rijtje LEDjes in het dashboard (helemaal rechts) van die witte 75?
Zit dit veel op de 75? Ik heb er een stuk of tien bereden maar ben ze nog nooit tegengekomen.econometer,hier kan je het verbruik op aflezen bij stationair een LED en bij hoog verbruik alle 4![]()
ook zie je hier op wanneer je het best kan schakelen..
volgens mij alleen op de 1.8 en 2.0 carbs..maar ben niet zekerZit dit veel op de 75? Ik heb er een stuk of tien bereden maar ben ze nog nooit tegengekomen.econometer,hier kan je het verbruik op aflezen bij stationair een LED en bij hoog verbruik alle 4![]()
ook zie je hier op wanneer je het best kan schakelen..