nou ok, maar verhoog m dan voor weer. een super met de kont omhoog is echt geen gezicht, de kont moet juist omlaag... heeft veel meer flair.
En je stalen velgen breng je weg, stralen poedercoaten en eventueel tikkie verbreden.
Een brulpijp is niet origineel Rik.... weg dat ding!
Ik geloof dat ARparts weer die radioafdekplaatjes levert. Maar of dat past in het gat dat ik zie zitten? Is voor tijdsoriginele radio's, geen DIN gaten...
Maar evengoed een super kleur.
Je zei leer. Is dat echt geen skai?
Vind dat kontje omhoog wel leuk eigenlijk. Maar eens afwachen of ik over een aantal maanden er nog zo over denk.....
Velgen opknappen kan ook ja, zal eens gaan informeren of dat mischien een betere optie is.
Brulpijp....geweldig geluid Gaat er nooit meer af! (dan doe ik maar net alsof ik niet weet dat dat niet origineel is...

)
Radiogat ga ik eens opmeten. Als een plaatsje niet past, dan kijk ik of ik er via m'n oom (zit in de staalindustrie) eentje custom kan laten maken. Of anders een oude radio of Becker-radio erin.
En die leren achterbank....ja, dat is inderdaad ook skai. Maar 't ziet er uit als leer, dus zeg ik er "leer" tegen...