Je gaat dus zomaar dat blok erin lepelen? Ik weet natuurlijk niet wat je met de wagen van plan bent, maar als je er nog langer mee wilt rijden, dan zou ik sowieso een bekrachtigd stuurhuis achterwege laten! Als die hoezen van het stuurhuis scheuren dan mag je een dag flink sleutelen! (En zonder bekrachtiging rijdt toch lekkerder). En wat ga je doen als dat blok niet best blijkt te zijn? 16v kunnen natuurlijk tere beestjes zijn??
Nou iig succes!
Steven
nou zo er in...
remmenwerk is al lang aangepast.
en het stuurhuis vervangen heb ik laatst gedaan bij de imola.
denk dat het in werk niet veel scheelt met een 16v
was het wel van plan. ik heb nog 2 goede stuurhuizen voor bekrachtigd liggen.
eerst die opmaken en dan kan ik er nog altijd over nadenken natuurlijk.
Tja de koppakking ligt eruit van die 16v.
en omdat ie toch op de grond ligt kun je net zo goed alles nakijken. of niet. ook niet te veel werk op gaan zoeken.
maar ja dat is de gok he.
