De auto is geheel gerestaureerd en gereviseerd, met pijn in mijn hart en wegens tijd gebrek moet deze auto weg, en moet alleen nog aan de binnenkant worden afgebouwd een uniek aanbod voor een liefhebber, originele nederlandse auto uit 1976,auto is bij de restauratie geheel gedemonteerd geweest en alles is goed gerestaureerd nieuwe kokerbalken,nieuwe voorspatborden,nieuwe motorkap en koffer deksel,nieuwe deur en ga zo nog maar even door,de auto is voorzien van een 2 liter motor gereviseerd,versnellingsbak en achterbrug alles is gereviseerd .het is gewoon een goede auto, de kleur is bleu ollandese.

Heb ik vorig jaar de Giulia gekocht, ter vervanging van mijn andere donkerblauwe.
Na vele uren poetsen, afbouwen en hier en daar wat vervangen heb ik zondag de 1e (tikje illegale apk-loze) rit gemaakt. Nog niet alles is helemaal af, maarja je wilt niet eeuwig wachten natuurlijk

E.e.a. ging redelijk:
Gereviseerde startmotor (formaat duikboot) draait lekker snel rond.
Remt goed (vloeistoffen vervangen, nieuwe remkrachtverdeler en een andere remtang).
Schakelt perfect, ook terug naar 2 (aansluitslang koppeling en vloeistof vervangen).
Het volgende moet nog gedaan:
Start slecht (bougies en benzinefilter nog niet vervangen)
Loopt op 3 cilinders
Stuurt nog niet best (alles moet nog worden uitgelijnd)
BWA lichtmetalo's passen niet goed in de achterste wielkasten en lopen aan, wielen van de andere Giulia erop.
Blauwe kentekenplaten kopen.
Motor / carbs afstellen
Dus, nog een paar dingetjes en de wagen kan naar de APK!