berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Help.....jullie opinie gevraagd!

zo jul 30, 2006 20:46

aan de straat ermee, telefoon nummer erbij van die knakker, en succes verder.
Wellicht dat we met een paar forummers even aan kunnen komen om met zijn allen dat apparaat op de stoep te zetten.....
Krijgt ie een boete, apk, verzekering, vullis langs de straat op de verkeerde dag, zit ie nog dieper in de financiele ellende met dank aan..... HEMZELF.
Waarom over je heen laten lopen?
Dit soort geintjes is mij ook gebeurd, denk je een fijne vent te zijn, wordt je verneukt! Waarom zou je dat pikken?
Aan de straat ermee, en vervolgens je handen ervan af en een koud pilsje pakken. Zo. Opgelost, volgende verhaal.....
Bedenk, jij hebt je best gedaan. Hem gebeld, ge-SMSt, hem de keus gegeven. Op een gegeven moment ben je klaar.
Er zijn overigens voldoende lui die het oud ijzer zo komen halen, althans hier in de buurt. Dat wordt echt geen probleem, maar ik zou het teveel moeite vinden.
My 2 cents.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jul 30, 2006 21:30

Inderdaad, aan de straat ermee en een pilsje pakken. Je bent meer dan redelijk geweest als ik het zo lees en het houdt een keer op natuurlijk.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jul 30, 2006 22:25

definitely!

:evil:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely

Mobster

zo jul 30, 2006 22:35

Als die servier er niet ZO uitziet:
Afbeelding
dan zou ik dat AUDI wrak laten ophalen, en zelfs met de 4 wielen en interieur erin is het nog altijd een wrak :wink:

Giallo lord QV
Full Member
Full Member

ma jul 31, 2006 00:03

door bijvoorbeeld die auto ergens op een parkjeerplaats te dumpen met naam en telefoonnummer van de eigenaar erbij (inclusief chassisnummer). Het is en blijft per slot van rekening zijn verantwoordelijkheid en niet de mijne.
Doen.
niks is wat het lijkt

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Help.....jullie opinie gevraagd!

ma jul 31, 2006 01:42

Vraag me trouwens af of de ijzerboer staat te popelen om de audi te halen. Wat levert nou zeg 500 kilo staal op (schroot)?? 40, 50, 60 euro?
Vraag me überhaupt af of-ie erin trapt, er zijn nogal wat afspraken m.b.t. het afvoeren van (onderdelen van) auto's. Ik wou een keer een deurtje naar de vuilstort brengen (gevalletje parkeerschade, dader op kerkhof, dus zelf maar deurtje van de sloop erin gezet), omdat ik er toch al heen reed met een hoop andere zooi, maar die kon dus weer mee terug: breng maar naar de sloop, mogen wij niet innemen.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jul 31, 2006 09:47

alleen dit jaar al stuk of vier koetsen domweg door de ijzerboer op laten halen. No problem whatsoever.
Geen vrijwaring of zo, maar dat regel ik zelf wel. Briefje naar de RDW, sloop in eigen beheer.
No problem.
En dat hoeft hier zelfs niet.
Want niet zijn probleem.

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma jul 31, 2006 10:46

Sloop in eigen beheer gaat alleen bij 15 jaar en ouder. Maar is verder prima zoals berlinista al aangaf. Het wrak heeft geen kenteken meer dus is gewoon oud ijzer. Simpel. Wellicht voor eigen gemoedrust chassisnr eruit halen.

Mzzl,
DJ

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Help.....jullie opinie gevraagd!

ma jul 31, 2006 11:08

Als die servier er niet ZO uitziet:
Afbeelding
HAHA ZO ziet ie er nu niet meer uit hoor :lol:

Meer zo:
Afbeelding

Echter ik voeg mij bij de eerdere verhalen - het zal de oudijzerboer een zorg zijn kenteken of niet.....hij haalt het gewoon op!
Misschien hou je er een kratje aan over - ik altijd een stuk of 2!

Zoiets heb ik ook meegemaakt - ikke ruimte beschikbaar gesteld en na 6 maanden nog geen stuiver gevangen - de man dacht: die doet mij toch niets want ik werk op het politiebureau......De auto op de trailer - de BENZ ervoor en 'savonds laat voor het bureau gedumpt.....Jammer genoeg had ik uit kwaadheid geen zin om het netjes te doen - kar op kiepen ; spanband los - auto door de coniferenheg met de kont in het achtergelegen greppeltje - toen maken dat ik weg was....
Is nu al 2.5 jaar terug - nooit meer iets gehoord... :twisted:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

ma jul 31, 2006 11:31

Dit is de man in kwestie. Hij adverteerd zn audi's o.a. op marktplaats.

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/audi/43507040.html

en deze

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/audi/40044218.html

Hij wil graag dat ik m met rust laat :twisted:

Hij is ook nog lid van een audi forum, maar moet nog ff zoeken van welke maar daar kom ik wel achter :D

Lekker stalken die hap
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jul 31, 2006 11:39

Ik zie dat je al volop aan het bieden bent ? 8)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jul 31, 2006 12:15

Het blijft een enerverende hobby..hoevelen hebben niet te maken met wanbetalers of doorknede 'liefhebbers' die onderdelen reserveren en nooit ophalen etc.

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

ma jul 31, 2006 13:02

Hij moet blijkbaar zn troetelkindje verkopen, de 90 quattro dus. :twisted:
En die heeft die dus uit duitsland ingevoerd om op te knappen en zelf in te gaan rijden....Heeft daar dus voor mijn garage gebruikt....en nu is die opgebouwd en klaar.......moet die m verkopen.

Zitten heel wat uurtjes in kan ik je vertellen, dus word zoewieso al gestraft. Niet dat ik daar iets mee opschiet, maar zielig vind ik het in ieder geval niet voor hem :wink:

Kan die de opbrengst voor de quattro gebruiken voor de boetes die volgen voor de sloper :lol:
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Robert 75 V6

wo aug 02, 2006 09:21

ach man laat die klojo lekker de kolere krijgen, ijzerboer opbellen en nog een paar tientjes pakken en klaar. Hier ga je toch geen tijd en moeite meer insteken neem ik aan?

bovendien is het op het alfa forum toch veel gezelliger dan bij die audi boeren

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

wo aug 02, 2006 11:43

staat dat ding nou al aan de straat?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”