iemand gezien?
toch jammer, als ie nou lid geweest was van het forum dan........................

gr Tom
Was dat de precieze diagnose? Vreemd. Lijkt mij dat ze een keer vervangen zijn en niet goed gemonteerd/vastgezet. Bij de Sud heb je er een speciale dop 54 mm voor nodig met dunne rand en toen ik een keer foetelde en een "hack" deed, was de prijs een loszittend voorwiel na enige tijd en dus weer een nieuw lager (die duur zijn voor een Sud). Bij de Suds rotten overigens de volgeschuimde dwarsarmen door aan de onderste fuseekogel, breekt ook je wiel af, had ik bij mijn eerste Sud, 4 jaar oud en geheel doorgerotte draagarm, had de terugroepactie niet gehad zo leerde ik later (te laat)"krak" nu ook het linker wiel eraf. Wiellagers doorgerot
Goh, ben jij de Talpa kijker dan?
Zat me ook al af te vragen: wie ís dat tochGoh, ben jij de Talpa kijker dan?
Idd. Dit zijn de lui die Alfa een slechte naam geven.Dit is slechte reclame voor ons geliefde merk.
nee juist goede reclame; laat de massa maar lekker denken dat 't troep is, dan blijft 't een betaalbare hobby!Heb de uitzending net teruggekeken via (talpa.tv).
Die mag nooit meer in een Alfa rijden. Die 33 ziet er niet meer uit (slecht onderhouden).![]()
![]()
Dit is slechte reclame voor ons geliefde merk.
Als ik economisch ga denken zijn er ook 2 33jes mindersterk opgemerkt Hessel haha altijd economisch blijven denken![]()
gr Tom
Ik heb mijn auto's alleen voor de kick, om het hebben..Leg uit vetkaai!![]()
gr Tom