ben al behoorlijk lang op het www.artc155.nl actief en d8 zal me hier ook is voorstellen alhoewel ik al langer lid ben hier
heb nu zelf een alfa 155 3.0 v6
Ik ben 25 en woon in venray daar ben ik geboren en opgegroeid.
Toen ik 19 was had ik zoiets van zal eens rustig met mijn rijbewijs gaan beginnen had er niet zoveel interrese in vond het altijd wel goed met de scooter en zo,maarja ik had zeer snel mijn rijbewijs 16 lessen
en ja als je rijbewijs hebt wil je ook rijden.
Dus ik kocht een auto het was een opel kaddet 1.2 ding was niet echt wa je zegt wow,maarja mij ging het erom dat ik een auto had om mee rond te rijden.
Nou ja eerste keer dit ik in een auto rij word ik meteen aangehouden door de politie die wees me een beetje op mijn rijgedrag, na je weet wel beetje lekker hard optrekken voor zover het ging met dat ding.
Maar na een half jaar ging dat ding mij vervelen ik wou wat snellers dus ik een opel kaddet 2.0 gsi gekocht, nou moet zeggen dat ding dat liep toch wel lekker en ook vermogen zat, dacht ik toen .
Maar een jaar later ging deze beetje stuk dus moest er een vervanger voor komen.
Wou toch wat meer luxe hebben en beetje grote auto.
Ik kwam een fiat tempra tegen ,abarth spoiler pakket rondom lm velgjes remus sportdemper de auto was compleet(nadat ik hem wel verlaagd had).
Na 1.5 jaar deze auto gereden hebben kreeg ik een ongeluk niet mijn schuld,auto totaal los en nog niet eens geld krijgen van verzekering, wat heb ik gebaald.Maar toen kwam ALFA ROMEO in beeld ik vond een italiaan wel wat hebben en had wel eens een 155 zien rijden en hoe vaker ik er een tegen kwam hoe mooier ze werden en ik dacht ik wil een 155 enzo naar lang zoeken vond ik mijn eerst 155.
ik was meteen verkocht en wou niets anders meer,zie lijst hieronder
Ik heb juli 2003 een mooi zwarte alfa 1.8 8v gekocht van 11-95
Met 254.000 km op de teller op lpi
*16” borbets
*Supersprint raceuitlaat
*Katvervanger
*Alfa 33 spoiler
*Mistllampen
*Verlaagd
Bij 294.000 kreeg ik problemen door dat er een gat in mijn zuiger geslagen was dus was mijn keus of dit blok maken of een 2.0 8v erin te lepelen
Nou ik heb gekozen voor een 2.0 8v die wis ik nog 1 te liggen een goeie
En met 333.000 heb ik de auto verkocht omdat ik iets anders tegen was gekomen
Ik heb in augustus 2005 een grijze alfa 2.0 16v gekocht van 11-96
Met 201.000 km op de teller
*Klimaat control
*17” stilauto velgen
*Verlaagd met H&R schroefveren set
*Remus sportuitlaat
Later zelf nog gedaan
*Dubbele uitlaat (2kanten)
*K&N 57 i kit (word weer vervange door een andere filter)
*Veerpootbrug van sparco instelbaar is onder weg
*Sqaudra chiptuning
*Nieuwe remschijven van brembo met blokken
Maar ik wou zo graag een v6 hebben het is gewoon zo bruut en machtig mooi loopt zoiets en heb daarom ook besloten om mijn 2.0 16v te verkopen en een v6 te gaan zoeken en om het nog een beetje extremer te maken had ik het idee om er meteen een 3.0 v6 van te maken.dus mocht er een met motorschade zijn na lange tijd zoeken heb ik hem toch gevonden een bordaux rode 155 2.5 v6 van '93.
de auto had 215000 gelopen en had hier en daar wel wat dingen die moesten gebeuren maarja daar de prijs ook naar na dat ik deze auto heb op gehaald meteen bordaux rode 164 3.0 v6 gekocht en hier van de motor gebruikt voor in de 155 .
wat er al op zit
*veerpootbrug
*17'' magnesio velgen
*nu zo;n 2 maanden later : 3.0 v6 ingebouwd
*deze week komen er blauwe getinte ruiten in
*hoedenplank mdf met rolgordijntje gebouwd
wat nog gaat en moet gebeuren
*zender spoilerpakket
*dubbel uitlaat hoe en wat nog even bedenken
*sqaudrachip
*fk schroefverenset
*compleet opnieuw overspuiten
*dtm wisser
*creme leren bekleding
*cda filter
*spoorverbreders (maten nog even bepalen en zelf maken)
*witte knippers
*dashbord aanpassen met navigatie ingebouwd
*audio maar ook even bedenken hoe ik dat ga aanpakken
zullen nog wel paar dingen bij komen
maar dit was het zo ongeveer wel een beetje
verdere projekten zal ik hier allemaal showen ben altijd wel in voor iets nieuws en aparts
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=GAPLUMMT
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=HHOEAGLN