Wie weet een adres in de regio Enschede, waar men de carbs van mijn Bertone nou eindelijk eens echt goed afgesteld krijgt.
Hoeveel toeren moet hij trouwens warm-stationair lopen?
Bestaat ten Velde dan nog? Bij Christenhuis in Enschede loopt Marco Pili rond en dat is een heeeeeeeel goedeAl bij Ten Velde in Almelo geweest? Of Auto Italia in Oldenzaal?
volgens mijn boekje ongeveer 700 t/minuut..Hoeveel toeren moet hij trouwens warm-stationair lopen?
Er is niks met Marco maar hij is gewoon een perfecte Alfajongen en Italiaan ook nog.Het was maar een suggestie hoorMaandag gaat ie naar Ten velde (heet nu AutoItaliaexpert). Iedereen is lovend over Louis, dus dat ga ik maar eens proberen.
Maar eeuh, wat is er met Marco?
MEE EENSLouis ten Velde loopt er zelf nog altijd rond. Zorg dat hij zich met he auto bemoeit... Dan weet je tenminste zeker dat er iemand met het juiste gevoel bezig is. Sinds kort is er een nieuwe mede-eigenaar en is het er allemaal iets commerciëler geworden. Persoonlijk vind ik het jammer, maar wel begrijpelijk. Louis is tè goed voor de huidige commerciële wereld... Hij handelt nog te vaak puur uit liefde!! Voor ons natuurlijk niet verkeerd, maar voor de zaken wat minder...
Groetjes,
Alfagek
Bas
Nou moeten...moeten......het is hier gewoon leuk hoorHey Anke,
Bedankt he, dat ik je hier nog eens tegen moet komen.... Groetjes terug natuurlijk....
Bas
Gelijk heb je! Wel toevallig dan... In het kleine Haaksbergen kom je elkaar nooit tegen, maar hier "spreek" je elkaar...Nou moeten...moeten......het is hier gewoon leuk hoorHey Anke,
Bedankt he, dat ik je hier nog eens tegen moet komen.... Groetjes terug natuurlijk....
Bas
je kan wel een beetje gewoon reageren hoor ook al is het jouw topicHe, kappen daarmee, start je eigen topic ef bel elkaar even.....
Dat dacht ik toch ook!!Oke, als je uit Haaksbergen komt, mag het!