Huidige baas niet blij met bericht?Zo als het er nu naar uit ziet heb ik tot die tijd een soort vakantie(maar dat heeft weer hele andere redenen)
Blij zijn met het bericht is die zeker niet, hij had liever gezien dat ik bij een ander bedrijf van hem zou gaan werken, maar de juiste reden zal ik nog wel laten weten.Huidige baas niet blij met bericht?Zo als het er nu naar uit ziet heb ik tot die tijd een soort vakantie(maar dat heeft weer hele andere redenen)
in ieder geval succes.
Na het faillisement van Van Asselt vorig jaar, was ik helaas genoodzaakt om bij een ander merk te gaan werken (werd mij een baan aangeboden bij Van Asselt Subaru) Maar afgelopen week ben ik opgebeld met de vraag of ik weer bij een Alfa dealer wou komen werken![]()
Na gister een goed gesprek met het betrefdende bedrijf te hebben gehad, ben ik vandaag gebeld voor een tweede gesprek dat disndag plaats gaat vinden.![]()
![]()
Het gaat om een nieuwe Alfa Romeo dealer die eind Augustus zijn deuren opent in Almere (ze zijn nu al Alfa Romeo service punt)
Hopend op een goede afloop houd ik jullie op de hoogte
(heerlijk weer aan alfa's sleutelen)