Ik ben net terug van twee weken Italia, ben even gaan uitpuffen in het grootouderlijk huisje in de buurt van Pescara. Helaas niet met de Alfa maar met de v*ctra

, omwille van de kids en alle bijbehorende rommel die versleept moest worden. Anyway, ik heb wel mijn best gedaan om een aantal bella's op de gevoelige plaat vast te leggen, zie ook dit
album
Op de eerste foto het uitzicht vanuit het keukenraam, om in de sfeer te komen (noteer dat er verse sneeuw lag, ik denk dat jullie hier beter weer hadden dan wij daar).
Op de tweede foto een prachtige rijdende verkeersdrempel, bestuurd door een bejaard echtpaar dat tegen 60 km per uur over het rechtervak van de autosnelweg kachelde.
Vervolgens een bertje dat regelmatig buitenkomt, een mooi gepimpte 155, en 2x de Berlina van mijn neefje die elk jaar verder aftakelt onder de warme zon (staat gewoon buiten, te wachten op betere tijden, wie weet haal ik hem op een dag naar hier...).
Wat me eigenlijk vooral opviel, is dat er in Zwitserland meer interessante alfa's rondrijden dan in Italia, dat tegenwoordig overspoeld wordt door duitse en japanse import...
De laatste foto's (155 Q4, mooie maar onbetaalbare Nuova en tot slot, speciaal voor Manu & Kristal, de witte spider op de parking van ons hotel) zijn allemaal gisteren en vanmorgen genomen op doortocht in Schweiz...
O ja, tip voor de Italiëgangers, de Gotthard is nog steeds gesloten, en als je van plan bent om via de San Bernardinoroute te gaan, hou dan rekening met vertragingen tot meer dan 4 uur (

), overweeg dus gerust om effe om te rijden via Oostenrijk ofzo
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13