Jammer dat er onderscheidt wordt gemaakt in duur en reactie op wel of niet sluiten van topic.
Het laatst gesloten topic:
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... c&start=30 duurde 80 reactie.
In andere gevoelige topics wordt veel sneller ingegrepen?
Wat en welke zijn de verschillen opdat TOPICS gesloten dienen te worden door moderators!
Voor een groot gedeelte gebasseerd op subjectief oordelen..........
Dr zijn hier duidelijk mensen die een streepje voor hebben in een aantal zaken!
En dan doel ik niet alleen op het laatst gesloten topic zoals hierboven aangegeven.
Wat jij hierboven aan haalt is mij ook al eens opgevallen, meestal bemoei ik mij niet met dit soort topics over die en die moet weg, wat een schijtbak (bedoel ik "lelijke" auto etc, ieder zijn eigen mening en smaak denk ik dan maar)
Wat wordt gezegd dat de moderators ook van 9 tot 5 werken is waar (mazzelaars ik werk van 8 tot 5 en krijg nog vieze handen ook) maar op jouw genoemde topic wordt er al in de eerste en tweede pagina door moderators beantwoord.
Maar mijn mening is, heb je problemen met elkaar praat het lekker met z'n tweeen uit, of praat nooit meer met elkaar, maar verlaag je alsjeblieft niet om het hele forum er bij te halen, of een poll te starten.
Van mij mag nu op alle 3 de topics een slotje en laten we het alsjeblieft gezellig houden, en elkaar technisch ondersteunen. punt