di jun 20, 2006 08:03
????? Die teksten komen gedeeltelijk overeen. Ik vindt het op deze wijze een beetje een vreemd verhaal worden.
Beste Alfa rijders,
Mijn ouders waren in maart 25 jaar getrouwd, maar wegens omstandigheden hebben zij het vieren van het feest voor dit heugelijke feit moeten verschuiven naar augustus. Samen met mijn broers en zusje zit ik in de organisatie van de leuke zaken voor het feest.
Ruim 25 jaar geleden toen onze ouders gingen trouwen had mijn vader een Alfa Romeo Alfasud (rood). Deze had hij te koop staan en de dag voor de bruiloft heeft hij deze auto verkocht. De koper heeft de auto ook direct meegenomen en het gevolg was dat zij op hun trouwdag geen mooie trouwauto hadden, maar een of andere Fiat van iemand hebben moeten lenen, omdat ze anders op de fiets naar het stadhuis moesten. Omdat onze ouders toen geen fatsoenlijke trouwauto hadden, willen wij als kinderen nu voor hun 25-jarig huwelijksfeest alsnog de trouwauto regelen die zij toen eigenlijk hadden moeten hebben. Mijn ouders hebben het er nog steeds over als ze over hun trouwdag praten.....
Wij hebben al verschillende zoekacties ondernomen, maar we hebben nog steeds niet gevonden wat we zoeken. Waarschijnlijk voelt u de vraag al aankomen, maar wie o wie kan ons helpen aan een rode Alfa Romeo Alfasud, zodat wij onze ouders 25 jaar na dato alsnog een ritje kunnen laten maken in 'hun' trouwauto. Onze ouders zullen dit nooit verwachten en ik weet zeker dat dit in hele goede aarde zal vallen. Wij zijn bereid u een passende vergoeding te geven voor de kilometers die gereden worden en kunnen in overleg iets regelen voor de tijd dat de rechtmatige eigenaar op zijn of haar auto moet wachten.
Wij hopen dat iemand ons kan helpen deze droom van ons te verwezenlijken. Alle bruikbare informatie is welkom.
Deze dag zou in ieder geval voor onze ouders onvergetelijk worden!
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Beste Alfa rijders,
Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en vieren hun 25 jarige bruiloft. Ik zit samen met mijn zus in de organisatie van het het hele evenement.
Om een lang verhaal kort te houden:
Mijn vader reed 25 jaar geleden toen hij trouwde ook een alfasud en telkens als hij het heeft over die tijd, komt altijd nog ZIJN eerste autotje, de gele Alfasud naar voren. Ik heb al verschillende zoekacties ondernomen, maar loop steeds op niets uit.
Misschien voelt u de vraag al aankomen, maar wat ik heel graag zou willen, is mijn ouders vanaf de receptie naar de locatie waar het feest is (+/- 15 km) te laten rijden in een alfasud. Om hun nog even het gevoel van vroeger te laten voelen hoe dat ook al weer 25 jaar geleden was. (Ik weet zeker dat als ik dit voor elkaar krijg dat ik dit blijf horen totdat hij dood gaat).
Wij zijn bereid u een correcte vergoeding te geven voor de kilometers die u en/of de auto moet maken. Wij zullen u de tijd dat u mogelijk moet wachten verzorgen met drankjes en hapjes. Ook is het mogelijk dat wij de auto zelf komen ophalen (mogelijk op een trailer) en ook weer netjes terug brengen.
Ik hoop dat er iets te regelen valt. Wanneer dit niet het geval is, weet u misschien nog andere alfasud rijders die misschien wel in de gelegenheid zijn en/of bereid zijn mijn ouders dit plezier te doen.
Ik hoop graag zo spoedig mogelijk van u te horen.
Bij voorbaat dank,
Laatst gewijzigd door
TURBODELTA-116 op za jan 26, 2013 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfa 159 2.4 Autm
Alfa 147 1.6 TS G3
GTV Spider 916 3.0 V6 12 v 1996
Alfasud 1.2 L 1977
Alfasud 1.5 super 1979
Alfasud 1.5 Valentino 1981