@Veloce: Ja, die witte Spider 3 was ook van ons. Er hoeft niets aan te gebeuren, alleen stickertjes aan de achterkant eraf. Reflectorgaten dichtlassen en een paar stalen velgen zouden hem nog mooier maken, dat komt misschien ooit nog. Vooralsnog is het plan om er vooral veel mee te gaan rijden. Met welke Alfa kom jij dan altijd langs ons huis scheuren?
Stalen velgen vind ik absoluut veel mooier dan die 2000-exeplaren. En hij ziet er nog verassend goed uit, hoe ben je hem op 't spoor gekomen als ik vragen mag?
Ik zelf rijdt altijd langs in een Spider type 3, een bruine/anthraciet met een donkerrood dak (pinifarinaregister nr.166 ben ik). En als 't een beetje mee zit vanaf de zomer nog iets anders. Ben op zoek naar een goedkope 1750/2000 Berlina of een Spider type 2 (waarvan ik via via mischien eentje met werk voor een schappelijke prijs kan overnemen). Maar dat hangt af van mijn stageplaats na de zomer, ben nog maar een arme student.
Ik woon namelijk op St. Pieter, dus ik rijdt veel rond in die buurt. Én ik tank altijd bij de Esso on Vroenhoven, dan ligt jou huis op mijn route