De neppers zijn voorzien van een blauw verfje en waarschijnlijk een hoger vermogen (watt), geven misschien een beetje (meer) ander schijnsel, doch laat je niet bedotten.
Trouwens de koplampbehuizing zal ook niet zo tevreden zijn met extra hitte.

volgens mij hoort daar inderdaad een set aan omvormers en weet ik wat niet bij. Geen indraai-en-hoppa lamp dusxenon velichting
Dat is toch met hoogspanning, dat kan volgens mij niet zonder bijkomende spulletjes.
![]()
![]()
Niet bij achteraf inbouw.Volgens mij mag je niet zomaar Xenon inbouwen. Er moet ook een automatische hoogteregeling op zitten.
Voorzover ik weet: bij aftermarket inbouw niet, raar genoeg...Volgens mij mag je niet zomaar Xenon inbouwen. Er moet ook een automatische hoogteregeling op zitten.
Toch goed gegokt@gtv Boy: je hebt gelijk
Ben benieuwd of je tevreden bent over het resultaat van deze verlichting, lichtintensiteit beter voor de bestuurder of valt het wel mee@vanG Er zat inderdaad van alles bij :de xenon lampen H1, onstekingsmodule, omvormers en de voedingskabel.
inderdaad je ziet niks meer, vooral zo'n SUV lekker op ooghoogte afgesteld grrrIk weet wel dat het als (mede)weggebruiker irritant is om in die verlichting te moeten turen .