GEWELDIG!!! Precies de 159 1.9 JTD 16V die ik 2 weken geleden heb besteld....
Mijn lijstje:
Distinctive line
Warmtewerend donker glas achterste zijruiten
Airbag knie, passagierszijde
Airconditioning, tri-zone automatisch bediend, met drievoudig gescheiden regeling van temperatuur (voorin bi-zone-regeling), inclusief pollenfilter op basis van actieve kool
Metallic Lak
Lederen bekleding "Tibet"
Alarminstallatie met ruimtebeveiliging en hellingshoeksensor
Lichtmetalen 17" velgen, 15-spaaks design verchroomd met banden 225/50
Voorstoelen met mechanische kantelverstelling (a.i.c.m. 454)
Voostoelen voor verwarmbaar (3 niveaus)
Reparatieset banden als alternatief voor compact reservewiel
Parkeersensoren in achterbumper met akoestische signalering wanneer een obstakel wordt genadert en visuele weergave op display
Voorruit met infrarood-reflecterende plaat, donkere, zonwerende band plus verwarmde zone ter hoogte van ruitenwissrs
Geen type/motorisatie aanduiding achter
Introductie aanbod: 17" lichtmetalen velgen, lederen bekleding (tijdelijke aktie van 30 maart t/m 31 mei 2006)
Gevarendriehoek,Lampenset,mattenset, en ramen graveren
Oh ja, kleur is Nero Oceano (de blauwe spikkeltjes maken de lak veel meer leven dan de standaard zwarte kleur (kwestie van smaak natuurlijk) met cuoio (naturel/cognac) kleurig leer en een zwart dashboard. Wordt wel mooi denk ik, in iedergeval voor het plaatje...
Mooie keuze; SW ziet er van achter erg dik uit

Welke type 17" velgen heb je gekozen?
De chroom design. Beetje "bling" misschien? Maar ik vind ze nog beschaafd. De 17" met de vele spaken kunnen me net niet helemaal bevallen, zijn niet strak genoeg. Ik vond de 17" spaak design van de 156 en de Gt heel mooi, hè Sinus

, maar die passen helaas niet op de 159.
Voor de duidelijkheid, dat zijn deze:
Staan de auto naar mijn mening erg goed (ook op de Brera, zelfs beter dan 18" exemplaren als ie niet verlaagd is), maken de SW een erg chique auto