Heb ook wel eens gehoord dat "moeilijke" auto's eerst in Engeland op kenteken gezet worden als Kitcar en daarna pas op NL kenteken. Zit je natuurlijk wel met een Bpm probleem (of niet?).
Thom
Dus een V6 in de 155 hangen en omkeuren moet geen problemen opleveren? Ik dacht dat het praktisch onmogelijk zou zijn dit goed te laten keuren.
Da's toeval, dat artikel zat ik vanavond nog te lezen in het KBEr is ooit een donkerblauwe Giulietta v6 op NL-kenteken geweest,heb echter geen idee of de auto nog leeft.
Tja...Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk ALFA ROMEO
Handelsbenaming GIULIETTA
Kleur(en) Blauw
Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.170 kg
Maximum massa voertuig 0 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 20 maart 1981
Datum eerste toelating 20 maart 1981
Datum aanvang tenaamstelling 26 september 1985
Vervaldatum APK 13 juli 2001
Párdon? Meen je dat nou?Omkeuren hoeft per 1 januari niet meer. Keurmeester hoeft nl het aantal cylinders niet meer te tellen.
Daar kom je dan vanzelf wel eens achter als je een ongeluk krijgt met zo'n auto,die niet omgekeurd hoefde te zijn...................Omkeuren hoeft per 1 januari niet meer. Keurmeester hoeft nl het aantal cylinders niet meer te tellen.
P'sies, dat bedoel ik. Best wel eng. Sjonnie bouwt VR6 in brak golfje en rijdt je dochtertje van 4 plat omdat-ie niet meer herkeurd hoeft te worden. En dan zal hij heus onverzekerd zijn, maar daar koop je dan wat voor...Daar kom je dan vanzelf wel eens achter als je een ongeluk krijgt met zo'n auto,die niet omgekeurd hoefde te zijn...................Omkeuren hoeft per 1 januari niet meer. Keurmeester hoeft nl het aantal cylinders niet meer te tellen.