@ Cor:

Mag het ook deze zijn???

heel mooi dat je tevreden bent! toch vind ik 1 liter olie op 7-9duizend km voor een benzine niet echt lekker.Zag deze topic nog even voorbijkomen. Lijkt me leuk om te weten wat het resultaat na vele km's meer is. Km stand nbadert u de 180 duizend en nog steeds een heel net gebruik. Schommelt zo tussen de liter op 7 a 9 duizend.
Fijne tor nog steeds die JTS.![]()
Hmm, rijd je wel Alfa?heel mooi dat je tevreden bent! toch vind ik 1 liter olie op 7-9duizend km voor een benzine niet echt lekker.
Ik rijd een diesel die die 1 liter olie op 30.000 km verbruikt en dat is dan een dieselmet ruim 4ton op de klok.
Als je diesel rijdt verbruik je zeker elke 15 km een liter olieheel mooi dat je tevreden bent! toch vind ik 1 liter olie op 7-9duizend km voor een benzine niet echt lekker.Zag deze topic nog even voorbijkomen. Lijkt me leuk om te weten wat het resultaat na vele km's meer is. Km stand nbadert u de 180 duizend en nog steeds een heel net gebruik. Schommelt zo tussen de liter op 7 a 9 duizend.
Fijne tor nog steeds die JTS.![]()
Ik rijd een diesel die die 1 liter olie op 30.000 km verbruikt en dat is dan een dieselmet ruim 4ton op de klok.
wat wat het verbruik voor de modficatie/reparatie?
Ja die Alfa Romeo JTD's zijn idd wel onwijs goed!!overigens is het mij wel duidelijk welk merk kwaliteit maakt![]()
De rest zijn allemaal kopieën toch?Ja die Alfa Romeo JTD's zijn idd wel onwijs goed!!overigens is het mij wel duidelijk welk merk kwaliteit maakt![]()
Pcies! Alfa RulezzzzzzDe rest zijn allemaal kopieën toch?Ja die Alfa Romeo JTD's zijn idd wel onwijs goed!!overigens is het mij wel duidelijk welk merk kwaliteit maakt![]()
Geld volgens mij voor alle 156's met JTS motor, want die modificatie is volgens mij nooit af fabriek doorgevoerd?even een oude koe opgeduikeld:
ik heb een vraag over het vermeende olieverruik van de JTS motoren.
Geldt dat voor alle bouwjaren, of is er vanaf een bepaald bouwjaar minder verbruik a.g.v. een modificatie?
Alvast bedankt.