Ik zag in bovenstaande topic meerdere malen de naam AUTOMOBILI vallen. Nou heb ik hier zelf zo'n twee jaar geleden een Numerata in nero 602 gekocht, welke goed bevalt. Destijds heb ik een post gemaakt of mensen al ervaring hadden met AUTOMOBILI maar hier kwamen geen reacties op. Uiteindelijk was de staat waarin de 75 verkeerde van doorslaggevend belang voor mij en heb ik de auto aangeschaft, niet zonder na enkele maanden nog weleens te twijfelen aan het soort bedrijf waar hij vandaan kwam. Maar rij er nog bijna dagelijks in, en met zeer veel plezier

. Achteraf gezien is het een goede auto geweest. Geen roest, amper defecten gehad tot op heden, en hij is gewoon keihard (de tectyleerder had naar eigen zeggen nog nooit een 75 in zo'n staat gezien).
Maar alsnog vraag ik me af of er hier andere zijn die ervaring hebben met automobili......
Over de rode numerata die er nog staat kan ik wel wat vertellen. Enkele weken geleden naar deze auto gekeken voor een vriend van me. Auto was echter niet te bereiden omdat de hoofdremcylinder kapot was, zo lek als een mandje, zat geen druppel meer in het remsysteem en daar waar het gelekt had was de motorruimte aangetast. Daarnaast vond ik dat de motor niet mooi stationair liep, de naald van het toerental schommelde nog al wat en hij was al reeds warm gedraaid toen we aankwamen. Ook zit er roest op de bekende plekken.
Dus voor eventuele kijkers....weten ze alvast wat concreter wat er te verwachten valt. Wellicht dat er inmiddels iets aan de remmen gedaan is....
ciao
Joost