Ander fotookes misschien ?

Want dit ziet er alvast super uit

Ik heb vandaag wel een paar keer knarsetandend aan jullie gedacht hoor ...Maar gelukkig zijn we nog gezellig "at the carwash" beland

Kristal
Ander fotookes misschien ?
Hele mooie QVhe he eindelijk dan ! vandaag heb ik haar opgehaald , Wakker worden! ze slaapt nog een beetje (bokbok) gaan we morgen ff checke.![]()
o wat ben ik blij ! wat een auto! geen woorden voor.......![]()
![]()
Echt mooie auto, staat hier ook op het verlanglijstjeGaaaaaaaaap, het supertje is weer wakker.... Starten, lopen...
Klaar voor de strijd, op naar de APK...
Heb vanmorgen het ontbijt maar laten staan, alleen een beetje naar buiten zitten kijken. De rode Cinquecento Sporting achter is van vriendinlief, moet over niet al te lange tijd vervangen worden voor een Alfa...
Oja, het kozijn in het midden is in het echt wel gewoon recht... Overigens ben ik vanmorgen dubbel naar de garage gereden, eerst om de auto te brengen, daarna nog een keer om de grote kentekenplaat voor de voorkant er achteraan te brengen, zucht...
Nou, straks het Supertje weer ophalen, er was letterlijk niets te vinden wat een verse APK in de weg stond!
Proficiat !!! Het was blijkbaar een goede dag om te keurenNou, straks het Supertje weer ophalen, er was letterlijk niets te vinden wat een verse APK in de weg stond!