Tik ik nu alfetta in onder google, dan zie ik vanalles voorbij komen behalve mijn website.

Heb de homepage wel al aangemeldt bij google maar tot op heden nog geen resultaat.

Had mij al bij google aangemeld maar had begrepen dat het wel een hele tijd kan duren voordat je wordt opgenomen.Nee, daar hoef je niet voor te betalen.
De zoek resultaten (aan de linkerkant) zijn "natural results" waar niet voor betaald wordt, rechts zijn pay results op basis van Adwords waar dus wel voor betaald wordt.
Om redelijk boven aan te komen moet je zorg besteden aan:
Opmaak van je pagina. (daar moet ook echt info in staan waar een zoek machine wat mee kan)
Zorg dat de title van je pagina niet "index" is maar zo iets als "DE Alfetta GT site"
Verder heb je in je pagina al vele malen de woorden Alfetta en GT staan. Da's dus goed.
Ook moet je de site even aanmelden bij:
http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html
En idd wat Jorix zegt: links maken je belangrijk, zorg dat er veel mensen naar je pagina verwijzen.
Dat helpt behoorlijk.
Nou... niet echt. In de code van de eerste pagina die je krijgt als je naar http://www.alfetta-gt.nl staat:De title van de homepagina is alfetta gt/v website-forum-register.
Code: Selecteer alles
<title>index</title>
Damn Jorix je hebt helemaal gelijk.Nou... niet echt. In de code van de eerste pagina die je krijgt als je naar http://www.alfetta-gt.nl staat:De title van de homepagina is alfetta gt/v website-forum-register.De title is dus wel 'index' en das niet goed.Code: Selecteer alles
<title>index</title>
Nog een tip: er is nergens op je website een 'Skip intro link' onder de Flash intro. Dit is naast irritant voor veel mensen ook funest voor de gemiddelde zoekmachine-spider; deze zal nu niet verder komen dan de intro pagina.
Je zou ook kunnen overwegen om onder je pagina's (mag ook met witte letters op een witte achtergrond, zodat de bezoekers het niet zien) links te zetten naar de belangrijkste pagina's van je website, zodat je zeker weet dat een spider goed uit de voeten kan.
Succes verder!
Die tieten heb ik er maar niet ingezetHet schijnt zo te zijn dat META-Tags niet echt meer bepalen of en hoe vaak je gevonden wordt.![]()
Iedereen zette gewoon "grote tieten" in z'n metatags en vervolgens heb je weet ik hoeveel bezoekers.![]()
Het gaat er nu om hoeveel andere sites naar jou site verwijzen. Hoe meer hoe hoger je in de ranking komt.![]()
Vraag dus aan andere (ALFA) sites of ze een link naar jouw sites willen plaatsen (en jij naar hun) en dan kom je hoger en hoger.
natuurlijk aanmelden bij alfaromeo.startpagina.nlNog meer links naar aanmelding wbt zoekmachines?
Volgens mij een foutje met de intro! Is nu weer gefixtMisschien kijk ik niet goed. Wat ik zie is een flashintro zonder tekst. Da's volgens mij sowieso niet handig. Ik zie daar ook niet de meta-tags waar je het over hebt. Als ik klik naar je website, zie ik alleen onleesbare code. Daar kan een zoekmachine ook nix van bakken als iemand op zoek is naar Alfetta GT (of 164). Wat ik denk ik zou doen is de meta-tags op je index-pagina invullen en alles wat maar een beetje met alfa, alfetta, gt, 164 ed te maken heeft in de broncode opnemen. Volgens mij kan dat tussen <!-- en //--> zodat niemand het ziet. En ja, gratis, gratizz, free, sex, etc kan helpen voor bepaalde doelgroepen, maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt.