Maar tjonge, tjonge, ik dacht dat het hier in NL een bureaucratische zeverstaat was m.b.t. invoeren, APK en dergelije.

Als de mannen van de keuring hun eigen regels niet kennen, moet iemand het maar doen heProficiat AdriaanMoge we je veel tegenkomen op Vlaamse wegen
![]()
Ge hebt blijkbaar meer geluk dan ons gehad bij de keuring , want de Tomatte is der niet door![]()
Erg nobel van je hoor dat je dit alles te boek wil stellen![]()
Kristal
Dat van die garantie klopt inderdaad ... Ik smijt mijn manneken regelmatig in de kelder om juwelen te herstellen en inderdaad gratis ...maar voor het sluikreklame wordt ...mijn colliers kosten maar 10 euroM'n vriendin heeft blijkbaar bij jou trouwens een ketting ofzo gekocht voor haar ma SPIDERVELOCE1750, al een tijd geleden hoor, maar het is haar bijgebleven omdat je haar garantie gegeven had op een juweeltje van 15 euro(nieuwsgierig als ik ben moest ik toch even vragen of die winkel van jou toch die was die ik in gedachten had
)
Waarop was jij afgekeurd?
Die 5 euro extra was voor de garantie....mijn colliers kosten maar 10 euro![]()
Kristal
Eigenlijk ben ik gegaan op twee van je favoriete merken: fulda's vooraan en champiro's achteraanGoedzo Furri, (slim om niet op Champiro's naar de keuring te gaan - je wil met zo'n auto wel serieus genomen worden, hè??)
En nou :![]()
Veel plezier!
Het is de mijne niet hoor, de balocco editie is behoorlijk bekend in de US. Zoals wij in Europa de Grand Prix, Production, Monaco, ... hadden.Mooie aparte GTV6![]()
Helemaal mooi dat interieur, een unicum?
Hoi, ik heb ook een zwart leertje liggen hier voor de gtv6 (mi hetzelfde als afgebeeld gezien de stiksels) maar bij mij zit er iig geen opbergvakje in (nooit eerder gezien trouwens).Hier een nieuw topic voor openen leek me nogal overdreven, dus ik vraag het hier maar even:
Weet iemand of die opbergvakjes in het midden van de achterbank een typisch amerikaans verschijnsel zijn? Het gaat hier wel om een limited edition balocco uitvoering, maar bij mijn weten hadden die limited editions nooit echt zo'n ingrijpende verschillen (buiten de Callaway Twin Turbo natuulijk)?.
Ik vind ze trouwens ook mooier zonder opbergvakjes, maar het is de eerste keer dat ik het zie, dus, nieuwsgierigheid geprikkeld
Rest van de auto is hier te bekijken: http://www.motorcities.com/contents/04/ ... 31212.html