Het avatar is inmiddels 3.50 kb en 120X86 en toch blijft die aangeven dat het een jpg etc moet zijn. Denk dat de site ook een vrijgezelledag gehad heeft.Het fotobestand dat je van je computer naar het forum wilt verplaatsen mag maximaal 120 op 120 pixels zijn .
Verkleinen is dus de boodschap . Meestal kan je dit wel met de software die je bij je fotokodakske gekregen hebt .
Het zou ook kunnen dat je in je profiel een paar dingen te weinig hebt aangevinkt . Bekijk dat nog ne keer op Uw gemaksken .
En anders heb je vast mijn mailadres wel nog![]()
Kristal
Debatjes@hotmail.com . Misschien dat de Belgische tovertruukskes helpenNou ik kap er mee want nu ben ik ook al mijn datum vermelding kwijt lekker hoor wat een K@...T gv..computer
Nog niks ontvangenKristal,
Sorry maar ik had u een e-mail gestuurd en geen PB. Zeker toch nog niet helemaal nuchter
K denk dat u nog steeds in wonderen gelooft en dat mijn vader tovenaar wasNog niks ontvangen , maar heb je al eens geprobeerd om eerst een fotooken op tinternet te zetten en dan de URL gegevens bij je profiel in te vullen ? Probeer deze maar ne keer :
http://tinypic.com/view/?pic=szc10i
Klein genoeg![]()
Kristal
Nu we het toch over avatars hebben: ik heb me af zitten vragen wat dat zwarte vlak betekende:Bij microsoft kan je het onderdeel powertools bekijken. Hier is ook een gedeelte voor resizen van plaatjes. Geen apart programma meer, gewoon voortaan rechts klikken en resizen..... Easy as Dell!