Heb eergister mijn 75 turbo enigzins in elkaar gedrukt. Ik draaide in Lemelerveld de N348 op richting Ommen en trok net op toen van de andere kant een mercedez opeens voor mij ging invoegen, vervolgens remde en ging keren op de rijksweg!!! idioot, je kunt vanaf zijn kant namelijk niet gelijk richting Raalte, dan had ie om moeten rijden maar waarschijnlijk had ie daar geen zin in. Het wegdek was nat en ik kon het nooit meer afremmen en klapte vol op zijn linkerachter/zijkant. Zie hieronder het resultaat!!! Ik weet bijna zeker dat hij de schuldige is want ten eerste mag ja daar niet keren en als je gaat keren moet je het overige verkeer voor laten gaan.. Het grappige was dat mijn 75 gewoon nog reed, zelfs de radiateur is niet lek, wel verbogen. En zijn MB deed het niet meer omdat zijn alarm de boel had geblokkeerd, verder had hij niet zoveel schade.
Ben effe naar het schadebedrijf geweest en die zei dat er zowiezo 2500 euro schade aan zit, hij dacht zelfs total loss. Weten jullie mischien wat de dagwaarde is van een 75 turbo uit 1986?
Is klijken of ik hem zelf kan fixen, heb ik dus wel een nieuwe motorkap,gril, bumper radiateur, voorfront?, koplamp enzo nodig, iemand?