Dacht dat deze hier nog niet eerder was voorbij gekomen, begrafenis Alfa 164, gebouwd door 'Carrocerias El Quinto' ( http://www.carroceriaselquinto.com.ar ) uit Argentinië:
Had 'm al wel op een of ander forum gezien (de amerikaanse denk ik). Het scheen niet echt een succes geweest te zijn had ik gelezen. De meeste mensen hadden zeker een beetje moeite met het feit dat ze met de 'express' naar de begraafplaats geraced werden. Alsof de familie zo graag van ze af wou dat die laatste extra minuten er ook niet meer af konden .
Als ze 'm weer van de hand doen heb ik wel belangstelling. Even wat kluswerk en dan de eerste zijn die met een camper met 200+ richting Italië blaast
Ik herinner me nog dat 20 jaar geleden bij het Cimitiero Monumentale in Milano een Romeo 2 (of een F12?) begrafenisbusje stond. Zwart, verhoogd dak, grote zijruit en een boel van die goudkleurige 'dakrails'. De chauffeur die het ding stond te poetsen keek zo lelijk naar me dat ik geen foto durfde te maken, heb ik nog altijd spijt van.
Ik herinner me nog dat 20 jaar geleden bij het Cimitiero Monumentale in Milano een Romeo 2 (of een F12?) begrafenisbusje stond. Zwart, verhoogd dak, grote zijruit en een boel van die goudkleurige 'dakrails'.
Ergens in die buurt ja. Dat model ken ik, is een beprkte oplage. Wordt als lijkauto gepresenteerd, maar ik twijfel... Er staat Aviazione Civile (burgerluchtvaart) op de zijkant. En dan gematteerde ramen?
Of zou de auto bedoeld zijn voor afvoeren van lichamen na ongelukken en dus niet voor de rouwstoet?