loopt lekker hard dat ding, zegt ze , wel heb ik ooit

bied perspectief voor de toekomst

alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden

Ga maar alvast opzoek voor n' 2denou vandaag de auto van mijn vrouw voor een beurt weggebracht, tot mijn verbazing wilde ze graag in de 75 rijden,
bied perspectief voor de toekomst![]()
moet ik dan nog snel de garage bellen om die grote beurt van de toyota af te zeggen....Ga maar alvast opzoek voor n' 2denou vandaag de auto van mijn vrouw voor een beurt weggebracht, tot mijn verbazing wilde ze graag in de 75 rijden,
Yip, de leenauto was nog niet terug maar ze hebben me weer persoonlijk teruggebracht. Dus het begint goed!Beetje off topic @ jasparon : Heb je de toyo naar Louis Petit gebracht? Met de hartelijke groeten van ondergetekende??![]()
Grtz, fRank
Yip, de leenauto was nog niet terug maar ze hebben me weer persoonlijk teruggebracht. Dus het begint goed!Beetje off topic @ jasparon : Heb je de toyo naar Louis Petit gebracht? Met de hartelijke groeten van ondergetekende??![]()
Grtz, fRank
ze hadden het een beetje druk aan de balie maar zal het morgen doen!Yip, de leenauto was nog niet terug maar ze hebben me weer persoonlijk teruggebracht. Dus het begint goed!Beetje off topic @ jasparon : Heb je de toyo naar Louis Petit gebracht? Met de hartelijke groeten van ondergetekende??![]()
Grtz, fRank
Super van je! Heb je nog verteld wat je indirecte aanleiding was om m bij hun in onderhoud te geven?
![]()
Grtz, fRank