Ik heb daar wel wat vragen over:
1. De bedoeling is toch dat het vraag- en aanbodgebeuren verhuist naar de clubsite en dat reageren alleen nog maar via e-mail kan? Of zien we met het aangescherpte beleid daar weer van af?
2. Wat is het beleid t.a.v. al dat overbodig commentaar? ("Gave kar", "Als ik het geld had wist ik het wel", en kritiek op vraagprijs).
3. Waarom is mijn aanbod (Lancia met zeer weinig kms) zonder verdere mededeling verwijderd? Hij is geplaatst vóórdat het beleid aangescherpt werd. Er staan meer niet-Alfa-advertenties, wat is het verschil?
Als het zover komt om de vraag en aanbod rubriek naar de clubsite te verhuizen, dan stel ik voor om "gespot" maar op te heffen. De bedoeling was (en dat staat er ook duidelijk) dat daar links naar auto's, onderdelen e.d. zouden worden geplaatst die op bijvoorbeeld Marktplaats of eBay staan en die voor andere forummers mogelijk interessant zijn. De categorie staat echter vol met "Wie was dat met die rode in Vlaardingen?" en plaatjes van getunede Alfa's waar keer op keer op keer op afgegeven moet worden.
De interessante koopjes kunnen net zo goed onder 'Algemene onderwerpen' en de rest naar het café.
Wat 'Algemene onderwerpen' betreft, dat kan beter 'Alfa Romeo onderwerpen' gaan heten. Er staan nu topics tussen waarvan in de verste verte geen relatie met 'onze hobby' te ontdekken valt. Door de naam te wijzigen wordt de bedoeling duidelijker.
Andere ideeën, suggesties, etc. kunnen hier uiteraard ook gespuid worden.
Verder stel ik voor dat bij wangedrag een waarschuwing wordt gegeven in de vorm van een IP-blok gedurende één maand en bij herhaling definitief.

Je kan de ander eventueel ook PB'en en hem/haar vragen de reactie aan te passen of te verwijderen.
Een tip aan iedereen: als je wilt dat je met je topic de juiste mensen bereikt, zet er dan een duidelijke titel boven.
Een titel als "Past dit?" of "Velgen?" helpt je niet echt antwoord op je vragen te krijgen.