@Diele: we gooien het in de groep, je hoort van ons!!Dus als ik het goed begrijp mag ik wel op andere fora/forums kijken.![]()
Die mag zolang je maar niet op het agrarisch landbewerkings machine forum komt.Thanx (Ik zou het Esotherisch-Kantklos Forum namelijk erg missen)
NIET?!?!?! Er wordt tegenwoordig veel te veel getolereerd....Zelfs mijn foute wieldoppen zijn zondag niet in de sloot beland!
Ik mag graag even chatten op het forum van de geitenfokvereniging.Thanx (Ik zou het Esotherisch-Kantklos Forum namelijk erg missen)
KTU ik wilde net een nieuwe ploegDie mag zolang je maar niet op het agrarisch landbewerkings machine forum komt.Thanx (Ik zou het Esotherisch-Kantklos Forum namelijk erg missen)![]()
Jij bent zondag niet geweest, zoveel is mij wel duidelijk!NIET?!?!?! Er wordt tegenwoordig veel te veel getolereerd....Zelfs mijn foute wieldoppen zijn zondag niet in de sloot beland!![]()
@ Diele..........Werk jij danOp het Taxi Forum mag je lekker Slopels,bmw's en en Focks Akraken. zegt niemand iets van !@diele: doel jij soms op een taxi-forum?![]()
![]()
Heerlijk als je gestresst van je werk komt
@diele: doel jij soms op een taxi-forum?![]()
Op het Taxi Forum mag je lekker Slopels,bmw's en en Focks Akraken. zegt niemand iets van !![]()
Heerlijk als je gestresst van je werk komt