Wat die twee 4R Zagato's betreft, zoals ze hier zeggen : op 1 been kun je niet blijven staan. Daarom twee

Nu moet ik ze nog vinden in de gesloten versie

Grtz
Philip
Mooi hè. Heb 'm al in de vitrine staan.Heb hem nog gevonden! Is nu onderweg naar me... Is hier al aardig uitverkocht naar het schijnt...
Ik weet het, ik volg het al die tijd al. Maar omdat het niet meer al te makkelijk is hem te vinden vond ik het toch leuk. Ook de 8C is naar me toe...Leuk Carlo, daarmee begon dit topic 51 weken geleden.
En in het eggie is hij nog mooier als op de fotoHeb hem nog gevonden! Is nu onderweg naar me... Is hier al aardig uitverkocht naar het schijnt...
Mooi hè? Een miniatuur 155 W I D E body... onvindbaar...
Helaas Kristal, een uniek exemplaar, het is een gemodificeerde Minichamps. Benieuwd hoe die dat gedaan heeft... Scherpe wielkast randen wegslijpen en de body uitbuigen, of het betere plamuurwerk?
Dit mot hem toch zeker worden voor de kerstEn in het eggie is hij nog mooier als op de fotoHeb hem nog gevonden! Is nu onderweg naar me... Is hier al aardig uitverkocht naar het schijnt...
![]()
Erg knap gemaakt. Net echt. Je kunt natuurlijk ook een oude Alfa in je tuin zetten. Na een paar jaar ziet hij er net zo uit. En is ook nog es goedkoper.Moet je hier eens kijken.Hij heeft nog geen Alfa gemaakt, maar een Giulietta Ti wordt al wel voorbereid.
Reken wel op een bedragje van zeker 10.000,- eurotjes!![]()
voorproefje:
Oh ja, vergeet vooral niet even door te klikken op de foto's.