@Kas: je zult wel altijd winnen met

Daar was ik al bang voor....:Dat heb je met dit weer: koude startproblemen...
PL 34. Anders gaat het nog vout.En als het reconvaliseren van P34 niet helpt, kun je nog altijd het cache geheugen van de SCSI-controller uitbreiden.
Weet je dit zeker? Mijn ervaringen met de PL34 reconvalisatie-procedure zijn niet zonder meer positief te noemen. Kun je wellicht een beschrijving geven van het PL34 proces zoals jij dit dan uitvoert? Met de P34 reconvalisatie-procedure heb ik daarentegen nog nooit problemen gehad (dus geen schrijfvout). Ik geef de voorkeur aan een multi-modulaire opbouw, derhalve lijkt P34 mij een betere basis.PL 34. Anders gaat het nog vout
Hangt ervan af wat je gestudeerd hebt...![]()
![]()
Heb ik iets gemist tijdens mijn studie
Vast niet hoor en moeilijk is het niet : Hij heeft hier gewoon het telpatroon geplaatst dat ik hem onlangs doorgemaild heb om een SCARBmutske te breien![]()
![]()
Heb ik iets gemist tijdens mijn studie
Vast niet hoor en moeilijk is het niet : Hij heeft hier gewoon het telpatroon geplaatst dat ik hem onlangs doorgemaild heb om een SCARBmutske te breien![]()
![]()
Heb ik iets gemist tijdens mijn studie![]()
![]()
Kristal
![]()
Heb ik iets gemist tijdens mijn studie![]()
![]()
Kristal
En ik heb het al zo duidelijk uitgelegt.Maar je gaat het wel nog aan ons uitleggen![]()