http://media.putfile.com/Ferrari_F40_on_Dyno
Leo.
En die cameraman hoeft zijn benen ook niet meer te scheren.
Volgens mij de rollerbank, auto hoor je niet meer (lijkt wel uit).wat is dat andere geratel op het eind?
ja dacht ik ook, maar kan ook een kapot blok weze of niet?Volgens mij de rollerbank, auto hoor je niet meer (lijkt wel uit).wat is dat andere geratel op het eind?
Nee... Normaliter remt de rollenbank de wagen / wielen weer af. Waarschijnlijk kan de wagen hier zelf de rollen stil zetten maar blijft de as in de rollen wel draaien... deze draait gewoon uit.ja dacht ik ook, maar kan ook een kapot blok weze of niet?Volgens mij de rollerbank, auto hoor je niet meer (lijkt wel uit).wat is dat andere geratel op het eind?
En waarschijnlijk wordt ook het verlies in de aandrijflijn gemeten. Mooi geluid hoorNee... Normaliter remt de rollenbank de wagen / wielen weer af. Waarschijnlijk kan de wagen hier zelf de rollen stil zetten maar blijft de as in de rollen wel draaien... deze draait gewoon uit.ja dacht ik ook, maar kan ook een kapot blok weze of niet?Volgens mij de rollerbank, auto hoor je niet meer (lijkt wel uit).
(zal wel een beetje klok / klepel zijn, maar zal d'r niet ver naast zitten)