Na mijn kennismaking met de liggende dwarseik met 40-50 km/u moest ik dus snel vervoer hebben aangezien de 224V bij de garage staat met geknapte distributie......Na 22 Alfa's maar eens gaan kijken voor wat anders maar op de een of andere manier had ik A) geen zin om overhaast iets te kopen waar ik snel spijt van zou krijgen en B) een BMW 3251 Touring uit '89 is wel leuk maar ook wel een beetje agrarisch.....
Om toch snel wat wielen te hebben maar even een 155 (ahum) diesel gekocht wat na enig rekenwerk toch wel slim is met 2600 KM per maand. Gewoon niks aan auto, starten lopen en walmen.....
De liefde voor automobielen is door mijn klapper ook een beetje bekoeld vreemd genoeg maar dat zal wel weer overgaan. Ga me het komende halfjaar maar eens richten op mijn opleiding tot vinoloog....daar kan je net zoveel plezier en nog meer geld in kwijt......Jammer dat ik niet zoveel mag drinken in combinatie met de pijnstilers die ik heb gekregen i.v.m. gekeusd borstbeen en ....stuitje (auw)
Hopelijk snort de Maserati zometeen weer als een zonnetje en dan heb ik in ieder geval weer een pretmobiel (en dat is het)......
Foto's komen er niet van de 155.....dat wil ik jullie niet aandoen...