Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Nieuwprijs GTV6 in 1982?

za nov 12, 2005 21:27

Da's echt een gave bak! Ik zat een paar maandjes geleden voor het eerst in een GTV6 en moet bekennen: dat geluid is echt fenomenaal! :D
Als je daar geen stevige plasser van krijgt weet ik het niet meer! :biggrin: :oops:
(dit geldt niet voor Kristal, uiteraard. :wink: )
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Nieuwprijs GTV6 in 1982?

za nov 12, 2005 21:34

Da's echt een gave bak! Ik zat een paar maandjes geleden voor het eerst in een GTV6 en moet bekennen: dat geluid is echt fenomenaal! :D
Als je daar geen stevige plasser van krijgt weet ik het niet meer! :biggrin: :oops:
(dit geldt niet voor Kristal, uiteraard. :wink: )
Geen probleem Sander ... uiterst betrouwbaar studiemateriaal bij de hand :biggrin: :wink:

En dat je onder de indruk bent geloof ik nu zeker na het twee maal plaatsen van je reactie :) :wink:

Kristal

roundtail
Full Member
Full Member

zo nov 13, 2005 20:36

Robbert ,
Ik ben blij dat hij je bevalt,Ongetwijfeld zal de rit vandaag ook erg leuk zijn geweest.Het weer had je in ieder geval mee.

Het is wel funny om je auto zo weer terug te zien.

Maar ik heb Kristal beloofd om volgend jaar met de Duetto te gaan rijden en aangezien dit de tweede vrouw is die ik het beloofd heb incl mijn eigen vrouw moet ik er nu toch echt even aan gaan trekken qua opbouwen.
We zijn inmiddels weer begonnen dus ik heb goede hoop =D> dat dat goed gaat komen.

Groeten Roger
A.R Spider Duetto 1300 Junior '68
spider 2.0L jts '04
spider 1.8 TS 02

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Nieuwprijs GTV6 in 1982?

ma nov 14, 2005 00:14

Robbert ,
Ik ben blij dat hij je bevalt,Ongetwijfeld zal de rit vandaag ook erg leuk zijn geweest.Het weer had je in ieder geval mee.

Het is wel funny om je auto zo weer terug te zien.

Maar ik heb Kristal beloofd om volgend jaar met de Duetto te gaan rijden en aangezien dit de tweede vrouw is die ik het beloofd heb incl mijn eigen vrouw moet ik er nu toch echt even aan gaan trekken qua opbouwen.
We zijn inmiddels weer begonnen dus ik heb goede hoop =D> dat dat goed gaat komen.

Groeten Roger
Wow Roger ... wat een eer :oops: Ik hoop van harte dat het ook lukt . Er is trouwens een pakketje onderweg via een trouwe medewerker van de door jou alom bekende firma ... geen fotookes vergeten nemen hé op tijd en stond :wink:

Kristal

roundtail
Full Member
Full Member

ma nov 14, 2005 19:27

Kristal heel leuk en alvast bedankt voor het pakketje( ik heb zo'n vermoeden) :lol:
Inmiddels al wat zaken besteld waaronder een nieuwe voorruit amai zunne da was ene pittige.verder druk aan het surfen om te zien waar wat te koop is en voor hoeveel.Blijf een Ollander he :wink: .

Zodra ik wat opgeschoten ben zal ik wat foto's trekken.

Weet jij of Manu wellicht of de raamchrome strips op beide portierenhetzelfde zijn als bij een spider tronca?

Gr Roger
A.R Spider Duetto 1300 Junior '68
spider 2.0L jts '04
spider 1.8 TS 02

16vAlfa33

do nov 17, 2005 16:34

van harte met de "nieuwe" GTV6, zal haar voorlopig niet op het werk zien verschijnen denk ik...
ach ja.. op de foto is het al smullen geblazen.

8) 8) 8)

wobbut
Advanced Member
Advanced Member

wo nov 23, 2005 00:33

Nope, kom sowieso op m'n fietsje. Al hebben ze die zaterdag gejat... :twisted:
Dus nu tijdelijk ff op m'n renfiets. Lekker hoor.... met van die aangevroren plasjes 's ochtends...

Wagen staat ook al in de stalling, moet er alleen volgende week nog ff uit voor de taxatie.
Limburgse grond ziet-ie op zijn vroegst ergens volgend jaar maart, april... :o

Intussen al wel een origineel instructieboekje achterhaald.
En een poging gedaan een nieuwe site in elkaar te knutselen :lol:

ps. Roger, heb jij al een projecten/fototopic voor je Duetto? Ben wel benieuwd naar de voortgang nu :wink:
Mito 1.4 MA TCT '10

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”