Bij deze heb ik de complete site op fouten onderzocht en alles wat fout was verwijdert of gewijzigt. Alle foto's waren er nog wel gewoon maar met een andere link in de foto. IPV. lycos.etc.etc. stond er tripodnet.etc.etc. dat was dus de reden waarom de foto's het niet meer deden.
Blijft leuk om terug te zien!
ARCD 2001-2005
http://members.lycos.nl/arcd/
Enjoy.
Ik kan dan wel zoveel andere auto's hebben gehad in de tussentijd. Maar blijft toch Alfa man.... wat ik met Alfa had/heb heb ik met geen ander merk. Honda was leuk idd, maar dat ik er echt gek van was... nee... Nissan... daar heb ik ook nog niet echt een band mee... maar Alfa wel... zodra ik in een Alfa rijdt word ik weer helemaal blij. Weet niet wat het is. Maar blijkbaar blijf ik Alfa man in hart en nieren... gister de zolder is opgeruimt... ik heb echt dozen vol met Alfa schaalmodellen, Alfa emblemen, boeken, posters, tekeningen, werkstukken voor school... etc. etc. en daaruit blijkt maar weer dat ik Alfa man ben sinds de geboorte... tja vind je het gek...

Als ik de Nissan kan verkopen, zou ik dat helemaal niet erg vinden... ga ik mooi op zoek naar een Blue Edition 33 zoals ik vroegâh ook had... dan maar niet meer driften, daar geef ik niet zoveel om... het is leuk daar niet van... maar dat ik echt denk van ja dat is hét... nee....
Maar hoor ik een 33, of zie ik een Blue op internet (vind er nog maar 1) dan krijg ik kippevel. En een hoog hebben gevoel. Dat hebben gevoel trouwens alleen bij een series 2. Niet de series 3, die heb ik ook gehad (de zwarte 16V) dat was ook super, maar toch.... het was geen type2.